ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

دلم گرفته

مرا بگیر و بباران دلم گرفته غزل 

قسم به عشق به باران دلم گرفته غزل 

شبیه پنجره های گرفته پاییز 

ببین چه ساده چه آسان دلم گرفته غزل! 

بیا که گریه کنیم و سبک شویم امشب 

کجتست راه نیستان؟دلم گرفته غزل 

بیا دوتایی ازین شهر سرد بگریزیم 

ازین همیشه زمستان دلم گرفته غزل 

دوباره بغض دوبارههجوم خاطره ها 

دوباره پرسه  خیابان  دلم گرفته غزل 

تو هم به پای من تباه خواهی شد 

بخوان چکامه باران دلم گرفته غزل 

 

 

 

 

     ... و تقدیم تو باد

نظرات 1 + ارسال نظر
یاسمن پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:06

خیلی قشنگ بود.لذت بردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد