ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

عشق سرخ

کاشکی یک شب شقایق می شدم 

وارث یک جان عاشق می شدم 

می شدم مبعوث چشمت هر بهار 

بی قرارت مثل سابق می شدم 

می نهادم سر بدار عشق تو 

با خطر کردن موافق می شدم 

سهم من می شد  الهی وصل تو 

تا به هجران تو فائق می شدم 

عشق سهم عاشقان صادق است 

کاشکی در عشق صادق می شدم 

ای نزول روشنی ای عشق سرخ !

من تو را ای کاش لایق می شدم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد